Retourbeleid
Ruilen en Retourneren
Dit retourbeleid geldt voor de landen: Nederland en België
Je hebt het recht om je bestelling 14 dagen na aankomst te retourneren.
De producten kunnen gemakkelijk worden geretourneerd. Als je niet tevreden bent met je bestelling, het verkeerde product hebt ontvangen of het product defect is of niet past, kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op info@lumiza.nl om je te helpen je product terug te sturen en je geld terug te krijgen.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je deze hebt ontvangen. Ook moet het product nog in de originele verpakking zitten.
Retourkosten: zijn voor rekening van de klant. De werkelijke retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant en moeten worden betaald aan de verzendende partij. Dit geldt zowel voor ontevreden producten, niet voor defect ontvangen producten.
Restituties: Zodra we je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt er binnen 7 dagen automatisch een bedrag overgemaakt op de betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend of waarin restituties worden geweigerd.
- Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert of is beschadigd.
- Elk artikel met ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout(en).
- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
- Gepersonaliseerde artikelen zoals bepaalde ringen en sieraden worden eenmalig persoonlijk op maat gemaakt, bij retourneren zullen wij daarom retour kosten van 25% in rekening brengen.
- Hygiene producten zoals, badpakken, bikini, ondergoed en sokken worden niet retour gedaan.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij of bank, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt overgeboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lumiza.nl
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is om het artikel dat u hebt ontvangen terug te sturen, en zodra de terugzending is geaccepteerd, een nieuwe bestelling aan te maken voor het gewenste artikel.
Stuur voor meer informatie een e-mail naar: info@lumiza.nl
Verzenden
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je de retourkosten van je artikel. Retourkosten worden niet terugbetaald.
Hoe dien je een retouraanvraag in?
Ga als volgt te werk om beschadigde of onjuiste artikelen te retourneren:
(1) Neem contact op met onze klantenservice via e-mail info@lumiza.nl
(2) Stuur een foto mee met een beschrijving van het beschadigde of onjuiste artikel en het bestelnummer dat aan het artikel in kwestie is toegewezen.
Zodra we je e-mail hebben ontvangen en de schade hebben beoordeeld, nemen we contact met je op om het gewenste resultaat te bepalen. Houd er rekening mee dat alle beschadigde, defecte en onjuiste artikelen binnen 7 dagen na ontvangst moeten worden gemeld.
Retour adres:
op aanvraag